Kirjoittaja Anna Pihlajamäki
Kirjoittaja on Diakin markkinoinnin asiantuntija, joka innostuu suomen kielen mahdollisuuksista vaikuttaa ja herättää tunteita.
Artikkelit
-
Alueellinen markkinointi tekee valtakunnallisesta korkeakoulusta läheisemmän
Miten tehdä vaikuttavaa markkinointia, kun korkeakoululla on kampuksia eri puolilla Suomea – …
-
Vaikuttava koulutusmarkkinointi menee tunteisiin
Tunteet ovat korkeakoulumarkkinoinnin hiljainen, mutta ratkaiseva voima. Ne ohjaavat päätöksiä ja rakentavat …
-
Ihminen kiinnostaa enemmän kuin organisaatio – opiskelijat korkeakoulun markkinoinnissa
Suuri osa ihmisistä ei usko organisaatioiden mainoksiin, mutta useimmat luottavat kuluttajien suosituksiin. …
-
Salaperäistä brändiä etsimässä
Mitä yhteistä on Fazerin Sinisellä, Marilyn Monroella ja Tuska-festivaalilla? Nämä kaikki ovat …