Viestintä
Artikkelit
-
Salaperäistä brändiä etsimässä
Mitä yhteistä on Fazerin Sinisellä, Marilyn Monroella ja Tuska-festivaalilla? Nämä kaikki ovat …
-
Työpaikan yhteisöllisyys rakentuu läsnäolosta, luottamuksesta ja yhteisestä huumorista
Hyvän ja toimivan työyhteisön kivijalka koostuu luottamuksesta, arvostuksesta ja turvallisuuden tunteesta. On …
-
Sisäpiirin havaintoja hankeviestinnästä
Ammattikorkeakoulujen hankkeet vastaavat ajankohtaisiin yhteiskunnallisiin haasteisiin ja usein niiden tavoitteena on saada …
-
Diakissa arvot eletään todeksi joka päivä
Diak on hyvän tekemisen korkeakoulu, jonka olemus ja toiminta pohjautuvat organisaation yhteisiin …
-
Kuntaviestintä luo yhteisöllisyyttä ja lisää alueen vetovoimaa
Viestintä on suuri mahdollisuus ja voimavara kuntien toiminnassa. Parhaimmillaan kuntaviestintä vahvistaa kuntalaisten …
-
Viestinnällä merkittävä rooli aina hankkeen suunnittelusta tulosten juurruttamiseen
Viestinnän keinoin hankkeelle luodaan sielu ja olemus: mitä ja millainen hanke on. …
-
Palvelumuotoilusta tehoa opiskelijalähettilästoimintaan
Palvelumuotoilu hyödyntää muotoiluajattelua erilaisten hyödykkeiden, esineiden ja palveluiden kehittämisessä. Miten palvelumuotoilu voi …
-
Vaikuttajamarkkinointi osana Diakin yhteishakukampanjaa
Diakin yhteishakukampanjoissa on tehty usean vuoden ajan markkinointiyhteistyötä vaikuttajien kanssa. Yhteistyön avulla …
-
Miten onnistua muutosviestinnässä?
Muutokset ovat osa tämän päivän työelämää. Muutokset ja uudistukset edellyttävät johtajilta ja …
-
Podcast Diakin vaikuttamisviestinnän välineenä
Podcastit ovat viime vuosina vakiinnuttaneet asemansa yhtenä suosituimmista medioista. Diakin viestintätiimi julkaisi …
-
Ammattikorkeakoulut vaikuttamassa
Suora yhteiskunnallinen vaikuttaminen ei ole ammattikorkeakoulujen päätehtävä, mutta niillä voi olla siihenkin …
-
Suunnitelmallinen viestintä tekee hanketyön todeksi
Korkeakoulujen hanketyö on parhaimmillaan moniammatillista osaamista, muutosvoimaa ja tekemisen meininkiä. Jotta hanke …